جواد نکونام: اشتباهات فردی و سهل‌انگاری در دفاع مانع پیروزی استقلال شد

ورزشی

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال، پس از تساوی ۲-۲ تیمش در برابر ملوان بندرانزلی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، نسبت به عملکرد بازیکنانش واکنش نشان داد و اظهاراتی صریح در خصوص اشتباهات فردی و سهل‌انگاری‌های تیمش مطرح کرد.

نکونام در تحلیل بازی گفت: «ما خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. با این حال، به خاطر اشتباهات فردی و عدم دقت در ضربات آخر، نتوانستیم برتری خود را به پیروزی تبدیل کنیم. در دقایق ابتدایی بازی، روی یک اشتباه فردی گل خوردیم که تمرکز تیم را بر هم زد.»

وی در ادامه افزود: «در نیمه دوم با جابه‌جایی‌هایی که انجام دادیم، سعی کردیم بر بازی سوار شویم و فشار زیادی به حریف وارد آوردیم. با این حال، گل دوم حریف باعث شد که تلاش‌های ما بی‌نتیجه بماند و در نهایت بازی را با تساوی به پایان بردیم.»

نکونام همچنین در خصوص استفاده از بازیکنان کلیدی و تعویض‌های انجام شده توضیح داد: «بازیکنانی مثل اندونگ و کاکوتا روی نیمکت بودند چرا که ریسک بازی دادن به آن‌ها زیاد بود و ممکن بود مصدوم شوند. آرمان رمضانی هم با وجود مصدومیت، مجبور شدیم او را در زمین نگه داریم زیرا فوروارد تخصصی ما بود.»

در خصوص موضوع وقت‌کشی و اتلاف وقت توسط بازیکنان ملوان، نکونام بیان کرد: «من به شدت با وقت‌کشی مخالف نیستم و خودم در گذشته نیز از این تاکتیک‌ها استفاده کرده‌ام. امروز نیز گلر ملوان زمان زیادی را تلف کرد که نتوانستیم در وقت‌های تلف شده به نتیجه دلخواه برسیم.»

سرمربی استقلال در پایان گفت: «علی‌رغم نتیجه نهایی، من از عملکرد تیم راضی هستم. بازیکنان تلاش زیادی کردند و کیفیت بالایی از خود نشان دادند. هواداران نیز از بازی لذت بردند و امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم و اشتباهات را به حداقل برسانیم.»

, , , , , , , , ,
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید